dimecres, 12 de juny del 2013

Comentaris de bones pràctiques a companyes

Després d'haver visitat una sèrie de blogs, em vaig decantar per tres en concret per deixar un comentari. Aquesta elecció va ser fruit com a conseqüència de la meva opinió en quant a la bona pràctica. Els blogs de les companyes són:
  • Marina Sitjar: relacions intergerenacionals
  • Elena Rexach: la psicomotricitat al primer cicle d'educació infantil
  • Tamara Agüera: tallers per a les famílies
No vull dir que siguin les millors pràctiques, sinó que amb la meva experiencia, són les que més m'ha cridat l'atenció o les que més m'han interessat.
 
 
 JUSTIFICACIÓ COMPETÈNCIES:
1.3. accedeixo als blogs de les meves companyes
4.2. identifico bones practiques per a comentar-les

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada